Dålig uppdatering -.-'

2010-08-30 @ 19:38:56
Sjukt dålig uppdatering men har inte orkat blogga i helgen, har bara vart med älskling hela tiden. :)
Sjukt skön dag idag. Först 1 timme so och sen 1 timme rast. Sen idrott och 50 min rast, och sist engelska i 40 min. Vi skulle egentligen haft slöjd också, men hon var på Lysestrand med hennes klass så vi fick inställt och slutade kvart i 1. Sjukt skönt!

Men sen fick jag vänta 4 timmar innan dansen.. Var först med Frida och Amanda, sen Jessi och sen älskling en stund sen var jag med rebecka på hennes idrott. När älskling sluta var jag med han.
Sjukt kul att börja dansa igen!!:)
Efter dansen gick jag och älskling till ica och köpte lite saker till imorgon. Haha, så duktiga vi är (a)

Imorgon ska jag paddla och tälta med min klass och 9D (älskling går i den klassen.) Kommer bli hur kul som helst tror jag! :)


Låten som vi dansar till nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0