24 December

2010-12-24 @ 01:07:00
God jul alla!
Hoppas att alla får en bra dag osv. Jag gillar ju egentligen inte julen menmen. Man kan ju iallafall äta massa godis utan att behöva känna sig fet, och sen får man ju massa saker också. Skulle inte få så mycket idag sa pappa iallafall, vi ska till gbg någon dag så får jag välja allt jag vill ha. Mycket bättre om ni frågar mig, hehe.

Just nu ligger jag i min säng och ser på comedy central. Det är ganska läskligt här just nu..Mamma och pappa sover och det låter som att någon går runt utanför huset, och jag vågar då inte gå ner och kolla! Alltså, vi bor egentligen inte i Alingsås utan typ 10 minuter utanför. Så ah, vi är mitt ute i en jävla läskig skog. Så nej aldrig att jag går ner själv nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0