Fuck this shit!

2010-12-13 @ 21:35:53
Fuuck vad jag hatar Lysekil!! Och just nu hatar jag allt annat också, kan man inte bara få dö några månader? Jag pallar fan inte mer nu. Igår var jag tvungen att säga hejdå till min mormor för sista gången, något av det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv. Jag kommer aldrig få se henne levande igen.. Det känns så jävla hemskt!! Och i lördags skulle jag såklart bli förlamad också? Asså wtf är det här? 

Sen kommer man till skolan hur jävla trött, sliten och ledsen som helst. Och då ska såklart folk sprida rykten om att man är otrogen bara för att man kramar någon? Asså vart är världen på väg egentligen? Och som grädden på moset eller hur man säger (det låter jäävligt äckligt, bara jag som tycker det?) så ska man såklart få feber, världens jävla huvudvärk och må så jävla dåligt..
Nej fan, nu skiter jag helt i bloggen ett tag!
C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0