Lördag :D

2010-12-04 @ 15:11:37
Förlåt, har inte orkat blogga på ett tag.. Men kan skriva lite snabbt om det som hänt bara :)

I torsdags hade vi först hemkunskap och vi skulle göra efterrätter, asgott ju! Och sen hade vi matte med Henrik tror jag han heter..? Haha iaf, han är rolig! Och sen hade vi pt med han också tror jag. Efter pt:n åt vi, och sen behövde Frida en tandpetare? Haha, så vi gick runt i hela skolan typ en kvart och letade efter det.. Tillslut gick vi till matsalen och frågade så fanns det såklart där.. Haha, men det var så jävla kul!!

Sen hade vi teknik med Henrik igen. Ganska kul faktiskt. Man ska typ skriva massa saker om kärnkraft och vad som är bra och dåligt med det. Men jag har ju världens bästa skypekompis(hahaha) som skickade ett helt dokument om det, så nu ska jag bara lägga till det jag och Frida hittat sen kommer vi typ få mvg i teknik! Tack Ludde! :D
Efter tekniken hade vi so och sen gick jag till Patryk. Mysigt!;) Men ni får inte veta vad vi gjorde!;)

Igår hade vi spanska, svenska, engelska och so. Askul i matsalen! Haha, älskar mina vänner asså!♥ Och jag pratade jättemycket engelska på lektionen så hon sa att jag kommer få mvg på det också, fan vad glad jag blev! :D

Idag har jag typ inte gjort nånting tror jag.. Juste, strömmen går flera gånger varje dag här, nu vet jag varför.... Haha, pappa skulle sätta på ugnen förut, och då "sprängdes" spisen :s 
Hahahahahha, fan vad kul!

Men nu måste jag städa lite i mitt rum... Puss!


Haha, Adde lekte turk på kemin!:p säg till om jag ska ta bort
På hemkunskapen :)
En vikarie haha :p

Kommentarer
Postat av: Adde

ja va ingen turk ja va en ormtämjare! ;D

2010-12-04 @ 17:36:02
Postat av: mella

mitt ansikte skulle inte med, vikarien var de ;p

2010-12-05 @ 15:36:23
Postat av: amanda

hahahhaha !

2010-12-05 @ 22:22:08     URL: http://bajsigtgott.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0