Onsdag

2010-12-01 @ 19:24:48
Är hemma igen nu, längesen ju..haha.

Igår efter skolan gick vi till Jessi och åt och sånt, sen efter ett tag gick vi till ica och köpte 2 chipspåsar. Haha, fetton... Iaf, sen gick vi hem till henne igen och såg på White Chicks, askul film! Och sen gjorde vi typ ingenting.. Låg och pratade flera timmar typ :)

Idag var det mattetävling först.. Haha, jag sög! Var klar typ kl 10 och då hade vi spanska men vem orkar det liksom?;) Så jag väntade på Amanda sen väntade vi bara på att alla andra skulle sluta. Och då åt vi..
Vi hade volleyboll på idrotten men jag fick inte vara med för mamma...:(
Och efter det hade vi matteprov och kemi.


Efter skolan gick jag, Jessi, Rebecka, Mella och Fanny och åt pizza, aasgott och så jävla kul, dom är fan helt underbara asså! :D Sen gick vi till dansen också. Det suger att vi inte ska visa upp den.......
Btw, såg ni något annorlunda på den bilden jag la upp förut? Alltså denna.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0