Rubrik ?

2010-12-26 @ 00:51:26
Världens chilldag idag alltså! Ganska skönt ändå.
Ligger och chattar lite på msn, lyssnar på musik, smsar med en sötnos och kollar på Men in black 2. Mysigt! Fattar inte så mycket av filmen bara, kollar bara någon minut ibland så det kanske inte är så konstigt..

Imorgon blir det Alingsås vid 11 och shoppa på rean, sen tillbaka ut i skogen och packa allting sen åker vi hem. Skönt! Så på måndag blir det att vara med Ludde också, kul!
Sen vet jag inte vad jag ska göra resten av veckan, men nåt blir det väl... Nyår på fredag också ju, tagga!
Men nu ska jag iaf försöka fatta lite av filmen, puss!

Ni har sett bilden förut, men jag har ingenting annat på denna datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0