8C ♥

2010-06-25 @ 16:11:01
Har sjukt tråkigt så gör denna listan.. Haha.

OM MIN KLASS

 


 

Vem pratar alltid på lektionerna? Alla ?


Vem kommer mest för sent? Sofia Skogan tror jag


Är några i din klass tillsammans? Ja men inte med någon annan i våran klass


Vem är bäst på att sitta framför? Va ?


Vem fjäskar mest för lärarna? Hahah..


Är det någon som alltid har på sig mössa? Nej, men keps. Tror jag..


Vem tror du kommer gå ut med högst betyg? Paula!


Vem är klassens dampbarn? Haha, typ alla..


Vem låter mest? Typ halva klassen ?


Vem pluggar mest ? Ingen aning


Vilken tjej är mest omtyckt bland killarna? Haha, vet inte


Vilken kille är mest omtyckt bland tjejerna? Jag vet inte ;o


Vem är klumpigast? Jag kanske? haha nej jag vet inte


Vem kollar på barnprogram? Ingen aning xd


Vem är alltid glad? Typ alla


Vem blir alltid färdig med proven först? Typ jag eller Tommy eller Petter brukar det vara..


Vem är alltid sist på proven? Jag vet inte


Vem har sömnproblem? JAG!!


Vem har bäst humor i klassen? Haha, dom flesta är roliga!!


Vem glömmer nästan alltid att göra läxorna? Jag, några andra tror jag också


Vem beter sig vuxnast? Ingen :D


Vem sover under lektionerna? Sofia Skogan brukar sova, haha


Vem är snällast? Jag (a) haha nejmen, dom flesta är snälla


Vem är mest pervers? Haha, jag vet inte ? men jag har väl gjort "det" mest gånger ? haha :$


Vem gör alltid bort sig? Ganska så många haha


Vem sjunger bäst? Ellen sjunger sjukt bra!


Vem är längst? Frida eller Sebbe


Vem är smartast i klassen? Paula tror jag ?


Vem är bäst? JAG SÅKLART! haha nej jag vet inte..


Vem kommer bli läkare? Fanny, eller hon vill iaf.


Vem har alltid penna? Frida, typ halva klassen brukar låna av henne..


Vem är aggressiv? Ingen typ ?


Vem är bra på matte? Typ jag, och ganska många andra tror jag..


Vem lyssnar på classisk musik? Ingen ?


Vem har alltid godis med sig? Typ Petter och några andra killar


Sämst kondition? Ingen aning ;o Robin kanske ? ;s


Bäst på fotboll? Fanny kanske ?


Vem gör konstiga ljud när man tar en på magen? Haha, ingen aning xd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0