Fredag

2010-06-25 @ 14:58:11
Hej!

Förlåt att jag inte har bloggat på typ 8000 år, men jag har inte haft något att skriva om.
I tisdags kom Sofia hit och sov här tills i onsdags. Efter hon åkte hem skulle jag egentligen vart med älskling, men han vakna kl 6 på "kvällen" så vi pratade hela natten istället. Eller ah, till 4 sen sov jag till halv 7 tror jag det var, och sen pratade vi igen också kom han hit kl 8. Han hade inte sovit nånting och jag hade ju bara sovit 2 timmar så vi skulle sova en stund men först myste vi lite, det var så sjukt mysigt.
Han somna efter typ 2 min? och jag kunde inte somna, så jag kollade på tv och gjorde massa andra saker men han vaknade inte.. Sen så kysste jag honom och då vaknade han direkt. :)
Sen myste vi några timmar till.

Idag är det midsommar. Ska inte göra nånting alls tror jag, ganska skönt. Har asont i huvudet bara.. Men det får gå.
Btw, är det nån som vet varför man har midsommar egentligen ?

Hjälp vilken gammal bild ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0