Like i'm the only one who knows your heart

2010-11-13 @ 19:38:13
Asså helt seriöst, min hals dödar mig! Har typ hostat sönder den, och nu kommer det blod när jag hostar, trevligt..! Min snälla pappa köpte iaf pizza till mig förut, tack pappa!♥
Jag äger iaf Sofia Hermansson på msnbowling, det ni! Lyssnar på musik på högsta volym också såklart. Eller nej inte direkt högsta, men musik iaf..

Orkar inte blogga när jag är sjuk, finns ju inget att skriva om. Jag bara klagar på hur dåligt jag mår.. Haha, stackars mig asså.. Tror jag har fått öroninflammation igen.. Blir 25:e gången då, kul!

Men aja, nu ska jag sluta klaga så mycket och vara lite social istället. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0