Måndag

2010-11-22 @ 22:52:38
Shieet, är så sjukt trött nu asså!

Först idag hade vi so, asskönt!.. Sen rast typ en timme, och sen idrott. Var inte med så jag, Ellen och Maja satt och kolla fb och sånt.. Sen åt vi lite och sen kort engelska och slöjd, och efter det slutade vi. Gick runt lite i skolan då med Jessi, hahaaha så jävla kul asså!
Sen gick jag till Patryk! Var där typ en timme sen gick jag till Jessi (kändes som typ 40 mil att gå dit från patryk :s) och åt, sen gick vi till dansen. Kollade bara, får typ inte röra mig alls nästan.. Hostar bara och kan inte andas då..
Sen gick jag och Jessi och passade en aaassöt liten tjej.

HAHHAHAHAH, juste.. jag skulle typ läsa en saga för henne så att hon skulle somna.. Men vem somnar först? JESSI! HAHAHAHAHAHAHHA!
Men sen väckte jag henne och hon gick hem och jag låg i soffan och kollade på tv tills hennes pappa kom hem.

Nu ska jag borsta tänderna och sånt, sen ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0