Måndag

2010-11-29 @ 21:28:37
Orkar inte skriva så mycket just nu.. 
Men första lektionen hade vi iaf so och sen rast typ en timme. Och sen fick jag typ vara domare på idrotten, haha jag sög på det.. Sen åt vi och hade jättekort engelska. Och sist slöjd men jag pratade bara med Mella hela tiden:)

Efter skolan gick jag, Jessi, Maja och Sofia och åt pizza. Asgott! Sen gick jag och Jessi hem till henne och Maja och Sofia gjorde nåt annat.. Vi typ sov en stund sen gick vi till dansen. Haha, känner mig så jävla efterbliven nu bara för jag inte vart med på typ 2 veckor, kan ingenting känns det som....

Men aja, nu ska jag snart lägga mig och se på tv, fryser som fan också! Typ 12 minus i mitt rum... Aja, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0