Måndag

2010-11-01 @ 13:35:11
Asskönt med lov nu! Ska inte göra så mycket idag, men vid 3 åker jag till Lysekil, till dom vi var i Frankrike med, och passar doms barn någon timme. Hon är hur söt som helst! Men har inte träffat henne på ett år så hon kanske inte kommer ihåg mig? Haha, aja får se hur det går.
Kommer nog hem vid 6 tror jag, så då ska jag väl äta lite sen får jag se vad som händer.
Vet inte vad jag ska göra annars på hela lovet, men det blir väl något iaf. Skulle kanske träffa några imorgon men tror jag dissar dom asså..;) haha!

Rebecka åker till London på onsdag så kommer inte träffa henne på en vecka!:( Men du får köpa något till mig där?;) hahaha, nejdå!

Men nu ska jag nog ringa Rebecka och få henne att komma hit en stund! 
Puss

Naw, vad fint Amanda målar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0