Tisdag

2010-11-23 @ 20:49:19
Kom hem för en halvtimme sen ungefär och duschade och sånt.

Först i skolan hade vi svenska.. Asså jag hatar verkligen Monica, heeelt cp!!! Men aja.. efter det hade vi spanska sen kr och matte. Efter matten åt vi och satt kvar i matsalen jättelänge, askul! Sedan hade vi elevens val också. Vid halv 2 slutade jag och träffade Jessi, och vi åkte till Uddevalla med några till. Var på gymnasiemässan.. Vi gick runt där typ en halvtimme eller nåt, och då hade vi redan sett allt så vi gick runt i alla korridorer i skolan och gick vilse lite, men ändå kul!
Sen gick vi ut och åt pizza, sjukt gott! Efter det gick vi tillbaka till skolan och kollade på några små barn som dansade i en dansstudio. Dom var såå söta!
Sedan sov vi i bussen hem. Haha, älskar att åka buss länge!

Nu ska jag ta en alvedon och vänta tills klockan blir 9. Ska se på tv en stund tror jag, sen ska jag försöka sova. Är så sjukt trött!

Det ser jättelitet ut på bilden, men det var det verkligen inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0