Hemma!

2010-10-27 @ 17:22:00
Hemma igen nu, kom hem för en timme sen ungefär. Det var sjukt kul hos Jessi igår. Sen på kvällen låg vi och pratade om ALLT! Och sen berättade vi lite spökhistorier och sånt, och sen imorse kollade vi på trailern till The fourth kind. Har sett trailern förr, men blev lite rädd ändå, det är ju en sann historia!:o Men vill iaf se den ändå. Får väl se den med Petter så får han krama mig när jag blir rädd! :)
Juste, en månad med han idag! Hihi, älskar dig! ♥

Ganska kul idag också, volleyboll på idrotten och sånt.. Amanda sa att dansen var inställd så vi drog hem istället, men sen smsa Jessi och sa att det var dans iaf? Hahah, aja jag orkar ändå inte dansa idag, är så trött! Linsernas fel! Och jag har lärt mig att sätta i dom nu, tar bara en minut nu! :)
Men nu ska jag gå ner och fixa lite mat, sen blir det väl tv eller film eller nåt hela kvällen tror jag, orkar inte göra något annat.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0