Smsblogg.  Nu sitter jag hos några grannar...

2010-10-01 @ 22:02:20

img_0100 (MMS)

Smsblogg.  Nu sitter jag hos några grannar och nästan somnar i soffan.. Är sjukt trött men får försöka bli lite pigg, vill ju inte sova än! Åt pizza förut, så jävla gott!! Och förut efter skolan åkte jag till torp med pappa och lämnade mina hörlurar så jag kan få nya, sen fick jag nytt skal till iphonen också, mitt hade gått sönder lite. Sedan gick vi och hämtade mina glasögon.. Vill verkligen inte ha det, ser så ful ut. Men det är helt sjukt hur dåligt jag ser utan dom!! Direkt när jag tog på mig dom såg jag typ 4 gånger bättre än jag har gjort hela livet.. Och jag kunde läsa från typ 50!!:o men ska bara ha dom på lektioner ibland tror jag, ska skaffa linser också.  Men nu ska jag försöka vara lite social, skriver kanske när jag kommer hem!  OSERIÖS OCH SJUKT FUL BILD!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0