Torsdag

2010-10-07 @ 19:19:00
Orkade inte blogga igår, var så trött. Men först var det vanlig tråkig skola, och efter skolan gick jag, Mella och Fanny till puttes, och efter en stund kom Rebecka och Lina. Så åt vi där och hahahaha fan va kul det var asså!! Haha, dom skojade med oss och tog vitlökssås istället för kebabsås! ;o Fast sen så gjorde dom inte det iaf. Haha, ingen fattar..
Sen gick vi till dansen, askul! Efter dansen gick vi till plasten en stund och dansade lite till innan vi gick till färjan. Haha, asså alla står bara och kollar på oss när vi dansar där? Aja..

Idag var det också en ganska tråkig dag, och Sebbe är dum.. Bby om du läser detta, jag har inte gjort det jag lovar! Älskar bara dig ♥

När jag kom hem lagade jag mat och så, sen duschade jag. Nu ska jag äta lite till sen blir det tv och sova snart tror jag. Tidigt men har såå ont i huvudet! :(

Juste, imorgon ska vi ha uppsats i aulan i 3 timmar.. Jättekul.. Men aja, får försöka överleva det. För sen vid 7 ska jag och Rebecka åka till Vänersborg tror jag det var, men berättar imorgon vad vi ska göra där!;)
Skriver kanske senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0