Trött

2010-10-24 @ 19:10:32
Är helt sjukt trött, linsernas fel.. Kan nästan inte hålla ögonen öppna. Men ska försöka skriva ett litet inlägg iaf. Vet inte vad jag ska skriva men... Imorgon är det iaf skola igen, kan det inte vara helg lite längre? Tur att det bara är en vecka till sen är det äntligen höstlov.
Mår inte så bra just nu, många anledningar till det, så jag har verkligen ingen lust att gå till skolan just nu, men jag vill ändå göra det, måste försöka få lite bättre betyg! 
Också får jag ju äntligen Petter igen!:)♥

Nu måste jag lägga in alla mina kläder, sen blir det nog duschen och tv hela kvällen.
Puss!

Kommentarer
Postat av: sassa

Frågestund på bloggen :)

2010-10-24 @ 20:15:20     URL: http://sassaishere.blogg.se/
Postat av: Pontus

adda msn :D [email protected]

2010-10-24 @ 20:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0