always look on the bright side of life

2010-09-29 @ 19:45:28
Haha så jävla skön dag!!:) Först vaknade jag och försökte väcka Rebecka (hon kom hit vid halv 10 igår och sov här.) Vi åt sen drog vi till skolan. Först hade vi biologiprov och det gick inte alls bra.. Sen satt vi i korridoren och snackade en stund innan vi gick tillbaka till lektionen.
Sen hade vi spanska, och det var faktiskt första lektionen i nian som jag jobbade hela tiden haha..
Efter spanskan gick jag och Tommy till Simon för Petter och Dennis var där också. Sjukt mysigt med älskling då! Älskar dig!

Var inte med på idrotten för jag är fortfarande sjuk:( Så jag satt och pratade med Fanny och Bella en stund sen kom Petter och Tommy också. Sen hade vi matte och det var så sjuuuuukt segt!! Och sist no men vi gjorde typ ingenting.
Efter skolan gick jag, Frida, Fanny och Mella och åt pizza. Hahah, har inte skrattat så mycket på länge!
Vi tog kort på pizza gubben, Mella frågade vad han hette och det var typ &/"¤#%&, Frida stoppa handen i kebabsåsen.. Och massa andra saker!:)

Sen gick vi till dansen, lika kul som vanligt! Efter dansen gick vi till plasten en stund, och vet ni vad vi gjorde där? VI RINGDE REDAKTÖR KJELL PÅ VAKNA MED THE VOICE!! Hahah, han ska hälsa till mig och Jessica imorgon på tv mellan halv 7 och halv 8, missa inte det!

Nu ska jag gå ner och fixa lite mat, börjar bli ganska hungrig..


Mella ♥ Pizzagubben!

Kommentarer
Postat av: mella

hahahaha, så snyggg! ( stig-helmer) :DD

2010-09-29 @ 20:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0