Måndag..

2010-09-27 @ 21:39:26
Hatar måndagar.. Vill bara ligga kvar i sängen hela dagen.
Somnde lite på so:n tror jag haha, inte säker men.. Sen drog vi hem till Simon. Mysigt! Sen teori på idrotten men Robin gjorde alla frågor och jag och Fanny skrev av han haha.. Sen åt jag med Jessica sen gick vi till plasten en stund. Haha, askul! 
Sen kom ****** och fan va vi skratta åt han när han gick, hahaha ingen koll alls! ;s
Sen hade vi engelska men gick tidigare för skulle göra en grej med mamma. När vi va klara gick jag till ishallen och ringde Petter och prata med han typ en timme tills Rebecka kom. Haha, alltid så kul att prata med han!
Och btw, jag är inte singel längre! Är så sjukt glad, älskar dig bby! 

Sen hade vi dans men jag var inte med.. Fortfarande sjuk :( Efter dansen va vi på plasten och kolla lite roliga videos på min iphone haha, vi dog!..
När jag kom hem var jag duktig och lagade mat till mig och mamma. Vilken ängel jag är.. Haha! 
Nu ska jag borsta tänderna och försöka sova, sov typ ingenting inatt :(

Godnatt!
Sjuuuuuuuuuuukt gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0