Onsdag

2010-09-08 @ 21:24:48
Jag orkar verkligen inte blogga mycket längre, fattar inte varför! :o
Men nu ska jag iaf skriva lite. Skolan idag igen, orkade egentligen inte gå till skolan idag, mådde jättedåligt, men det var ju dans idag, och en annan sak så var tvungen att gå till skolan!:) Första lektionen hade vi NO. Haha, sjukt kul! Sen spanska och sen rast lite mer än en timme tror jag det var. Men blev lite ledsen på den rasten haha.. Sen hade vi sim men jag kunde inte vara med, är så arg för det haha.. Men jag, Sofia och Paula var i gymmet istället. Det var också kul.

Sedan hade vi först NO igen och efter det matte. Efter skolan var det dans sen gick jag hem och gjorde matteläxan.. Nu ska jag borsta tänderna.
Godnatt!

Nyss använt bilden men aja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0