Sjukling

2010-09-12 @ 13:34:44
Förlåt att jag inte skrev något mer igår, men jag var så sjuk så hade verkligen ingen lust. Är fortfarande jätte sjuk, men tänkte skriva lite iaf.
Vaknade typ halv 9 idag och kunde inte somna om. Hade ont i halsen, tät i näsan och kunde nästan inte andas.. Toppen
Så idag har jag bara legat i sängen och kollat på filmer och drogat massa mediciner.. Blää, så jävla äckligt! :o
Vet inte riktigt om jag går till skolan imorgon, får se hur jag känner mig då. Men om jag fortfarande mår så som jag gör nu, så går jag inte! :(

Nu ska jag leta efter någon bra film, hämta glass och sen lägga mig i sängen hela dagen. Åh, min säng är så skön just nu! 2 täcken och 8 kuddar, underbart! 

Vill inte lägga upp någon bild på mig just nu, och ni ska vara glad för att ni slipper se mig just nu.. Ser hemsk ut. Men har iaf pappas tröja på mig. Så jävla skönt med oversize! :)

Fattar inte att jag lägger upp denna bilden. Sjukt ful, men jag får skylla på att den är ett år gammal. Det var den tiden jag hade 8562310 lager av foundation.. USCH!

Kommentarer
Postat av: Pysen :)☆

sorry om jag frågar, men bråka du o Sardasht i fredags?

såg så ut :(

2010-09-12 @ 16:49:36     URL: http://kottbullarmedlingon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0