Torsdag

2010-09-09 @ 16:57:44
Sjuuuuuukt jobbig dag idag, typ ingen rast alls. Torsdagar SUGER!
Menmen.. idag hade vi först hemkunskap och jag och Amanda gjorde tacopaj. Blev asgott faktiskt! Sedan hade vi matte och pt, inte riktigt lika kul.. Sen mat och efter det hade vi fysik i 1 timme och 45 min. Det är verkligen hemskt! Men prata med några roliga ganska mycket, så det funkade. :)

Efter fysiken hade vi so och sen sluta vi. Jag gick hem nästan direkt. Har asont i huvet och mår inte alls bra. Men när jag kom hem gjorde jag lite milkshake och då blev det bättre!
Nu ska jag lyssna lite på musik sen ska jag duscha och sånt. Skriver ikväll, puss!

Amanda gjorde ett hjärta av löken, naw!

Kommentarer
Postat av: amanda

hihi,<3

2010-09-15 @ 22:47:53     URL: http://bajsigtgott.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0