Torsdag

2010-09-02 @ 15:38:45
Orkade verkligen inte skriva mer igår, somnade 2 min efter jag la mig i sängen ..
Men nu kan jag berätta lite om paddlingen. I tisdags åkte vi dit vid 12 och min klass skulle gå dit och paddla hem. Så vi gick direkt nästan. Jag, Paula, Adde och Simon gick jättelångt före alla och fick vänta typ en timme sammanlagt.. Vi vänta på Frida och Sofia väldigt länge, men dom gick sist med Per trodde vi så vi fick gå iaf.. Vi kom fram typ halv 5 men vi skulle egentligen ha kommit fram typ en timme tidigare. Haha intressant eller hur?;) Det var iaf 1 mil. Men det var inte alls jobbigt!

När vi kom dit så badade jag med Amanda och Paula. Sen skulle vi äta. Efter det så paddlade vi runt där lite och hade sjukt kul! 
Men när klockan va typ 6 så kom Per och några andra i min klass, men inte Frida och Sofia. Så vid typ halv 8 börja dom åka runt och leta efter dom med bilar och några paddla och leta vid vattnet men dom hittade dom inte typ. Sen skulle en lärare precis ringa till polisen, men då ringde någon som hade hittat dom med sin båt. Haha, stackare, dom kom fram vid 9 ungefär! ;o
Efter det så var jag med älskling och vi satt vid elden och det var sjukt mysigt! Sen sov vi i samma sovsäck hihi.
Igår så väckte dom oss typ halv 7, vi skulle dra därifrån kl 8. 9D började gå kl 8 ungefär, men min klass börja paddla nästan en timme senare för vi skulle typ städa också..

När vi kom tillbaka till Lysekil så var det dans igen. Sjukt kul verkligen! :)
Detta är låten vi dansar till på onsdagar:


Några bilder från paddlingen, kopierade dom från Paulas och Bellas facebook.

Ser ni mig?;)
Vägen som vi gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0