Helgen:

2011-04-03 @ 20:51:48
HAHAHAHA, shit va läskigt det va igår!
Jag och Elin gick till pinnevik en stund, vet inte varför men haha.. Iaf, när vi kom dit va det jättemycket dimma överallt och typ lite mörkt så stog det en barnvagn där och ingen va där? 
Men vi gick in till gullmarsvallen och satt där en stund och drack lite cider. När vi gick ut igen va det mörkare och mer dimma och barnvagnen va bort. Haha det låter inte läskigt men det kändes som värsta skräckfilmen!

Har haft en underbar helg, tack Elin!♥
Och en stund efter Elin åkte hem kom Rebecka hit ett tag, shit vad jag har saknat henne, år sen vi va med varandra sist! Love you!
Nu ska jag försöka städa lite sen blir det big brother. Pusspåer!

Hahaha gammal ful bild på oss men vi bjuder! Iaf jag hehe.. 
Gumman, det finns fan INGEN annan som dig i hela universum, jag älskar dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0