because you're mine

2011-08-28 @ 13:08:07
Åh, älskar att vakna upp utan någon ström i huset, det finns ju inget bättre! <3<3<3<3<3<3

Sitter i sängen nu och har nyss ätit frukost. Är skittrött men om jag sover längre kommer jag inte somna sen ikväll. Väntar på att min kära vän rebecka ska komma upp med mina pengar som hon skulle gjort för en timme sen, alltid lika seg haha!
Får se vad som händer idag, brian skulle komma hit så vi kunde snacka men får se hur det blir med det eftersom hans mobil är död så jag kan inte få tag på honom.. Men senare blir det kaaanske att dra in till ua en stund men får se på det sen. Haha men nu ringde han iaf så han kommer hit sen.
Jaja, ingen bryr sig hehehehehhee.....

Nu ska jag borsta tänderna osv sen skypea med viktor, tjingeling!
Otroligt snygg bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0