here's my story

2011-08-19 @ 15:21:41
Nu är jag äntligen själv en stund, va nästan två veckor sen sist. Älskar att vara med mina vänner men det är ändå skönt att få vara själv ibland.
Igår åkte jag och brian till hunnebo och va i fiskaffären ett tag. Brian och sara gick under bryggan och hittade lite roligt också, bland annat en gammal parkbänk som dom drog upp? Haha, sjuka!
Sen drog vi till nåt ställe i skogen och typ körde kurragömma i mörkret med massa en stund, hur läskigt som helst haha! Mantas skrämde skiten ur mig :(

När vi kom hem vid 11 lagade vi mat och hade lite mysigt..;) 
Åkte hem vid 9 idag, känns ganska konstigt att inte vara med brian mer eftersom jag har varit med han hela tiden sen i söndags.. Men sen ikväll kommer rebecka upp så kör vi en lite myskväll, super!

Ska hämta mera glass nu, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0