mina fina älsklingar

2011-08-21 @ 19:36:30
Förlåt för dålig uppdatering men jag fick lite dåliga nyheter igår så jag har inte haft någon lust!
Fick iaf reda på lite grejer igår, blev allt utom glad men som tur är har jag världens bästa vän som kom upp till mig direkt! Och lite senare ringde min fina pojkvän och sa att han va på väg till mig, så gullig är han!! Han skulle egentligen festa men kom till mig istället, aww! dock full som ett as men vem bryr sig? haha :)
Så jag va med dom hela kvällen igår och sen sov älsklingen här också, mysigt! Älskar att han somnar när vi ligger och ser på skräckfilm så jag får ligga och kolla klart själv .. :(

Jaja, ska äta nu och sen ska jag nog redan börja packa till flytten.. pusspuss!
Bjuuud på er för helvete!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0