rubrik

2011-08-04 @ 14:35:44
Förlåt för den sugiga uppdateringen men det är ju sommarlov ;) 
Men i måndags drog jag, rebecka och emma till smögen och gick runt lite innan vi sola och bada, de va ju sjukt varmt! Sen tog vi bussen till hunnebo och dom åkte hem efter ett tag och jag va brian och pontus sen sov jag hos farmor hehehe..
Tog en tidig buss hem i tisdags och duschade och lite sånt sen drog jag till hunnebo igen för att åka båt med brian och pontus. Så vi åkte runt flera timmar sen bada vi också hehe och jag sov hos brian. 
Igår sov vi typ hela dagen och gjorde nästan ingenting, ganska skönt faktiskt.
Idag har jag bara solat och väntat på att jessi ska komma, så jäävla seg!! Men nu ska jag ut i solen igen, tjingeling!
Random halvdåliga bilder från finland/sälen/norge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0