smoke weed everyday..

2011-08-17 @ 19:15:42
Nu har jag nyss kommit hem och är helt slut efter 3 grymma dagar med brian. Men runt 8 kommer han hit igen så jag måste egentligen skynda mig och städa lite snabbt och duscha. Eller ska man vänta med det tills han kommer hit kanske? ;)
Men iaf, i söndags kom ju brian hit och sov här 2 nätter, mys. I måndags va jag också i lysekil och lyssna på allt om körkort osv i nästan 4 timmar. Sjukt segt men helt okej att komma hem till en söt pojkvän!
Igår åkte vi hem till honom och gick till hans pappas stuga i skogen först. Hörde ett vildsvin där också, blev ganska rädd asså!
Idag skulle brian på ett möte i gbg så då åkte jag med dom till lilla edet och va hos pappa några timmar innan jag tog bussen hem.

Tråkigt och ointressant inlägg så jag ska börja städa nu istället, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: brave man

är du single?

2011-08-18 @ 16:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0