it's taking me higher, higher

2011-08-24 @ 22:08:39
Sitter hemma i mitt rum nu och har ätit supergod mat. Failade nyss i duschen också, skulle raka benen och efter några sekunder är det fullt med blod i hela duschen.. Smart tjej asså!
Snackar i telefon och lyssnar på musik och försöker bli lite gladare, börjar funka lite iaf.
Imorgon blir det först skolan och sen kaaanske lite fiesta på kvällen.

Juste, var på sjukhuset idag och jag är ju livrädd för sprutor och nålar och skit, så tur att man har ett gulligt ex som gick med mig. Skulle ta blodprov men det blev ändrat till nästa vecka istället.
Träffade lite trevligt folk i skolan också.
Ska tvätta bort ansiktsmasken nu och bädda innan jag lägger mig i sängen med macen en stund. Ska sova tidigt idag eftersom jag sov typ 2 timmar inatt..
Har typ inga bilder på denna datorn än, bara massa fula cambilder som jag helst inte visar här..
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0