trött tjej

2011-08-09 @ 13:03:13
Säger som jag alltid gör i början av ett inlägg, förlåt för den dåliga uppdateringen.
Har inte hänt så mycket sen jag skrev senast. I fredags va jag med jessi en stund på kvällen men åkte hem tidigt. Nästa dag väckte pappa mig halv 12 och fråga om vi skulle åka till helsingborg så en timme senare åkte vi neråt med motorcykeln. Är ganska trött på den just nu asså..
När vi kom ner 2 och en halv timme senare var det skitvarmt men jag hade såklart glömt bikinin hemma så vi drog över till danmark en sväng bara, mest för att köpa lite grejer på båten haha.

Nästa dag kom vi hem och jag åkte och träffade mella en stund, så sjukt go tjej!
Och igår hade jag riktigt tråkigt så vid 10 drog jag bort till källviken och såg på film med viking i hans båt, trevligt vare! Han lovade mig en resa till thailand i 2 veckor på jullovet, nice! Mamma hämtade mig typ 12 och sen blev det att kolla klart på solsidan, älskar't! 
Och nu sitter jag och försöker trycka i mig en jävla äcklig frukost, går inge vidare asså..

Sen ikväll blir det ålevik och grillfest med massa, trevligt! Sen åker vi antagligen till mella och festar vidare där.
Men usch vilket tråkigt inlägg dethär blev, uppdaterar senare!

Har även hittat mig kameraladdare som varit spårlöst försvunnen ett tag så nu blir det mycket mer bilder tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0