Ansiktsmask och plugga!

2011-02-16 @ 20:15:47
Har nyss sköljt bort en ansiktsmask, ganska skönt! Innan det pluggade jag lite också, så nu kan jag väl iaf dom flesta glosorna till spanskan. Men man måste ju kunna tusen andra saker.. Åh, jag hatar prov! Vi har spanskaprov på fredag också har vi soprov i typ juridik. So:n är inte så svår men spanskan.. 

Jaja, imorgon ska jag gå upp halv 6, taggad!!
Vi ska till Uddevalla och kolla på en rättegång, sen blir det subway eller nåt och sen slutar vi. Ganska skön dag blir det nog ändå, förutom att gå upp så tidigt då.. Men kommer ju hem vid 2 ändå så det är väl okej. 
När jag kommer hem blir det att bara plugga några timmar tror jag, det behövs! 

Måste bara säga att jag är ganska stolt över mig själv alltså.. Idag har jag lärt mig tvätta och starta diskmaskinen!(;

Älskling ringde förut och nu mår han iaf bra! Jäävlar vad han skrämde mig i måndags!! Men jag ska nog inte skriva det här, är inte säker på att han vill att alla ska få veta det. Men kan ju iaf säga att jag nästan aldrig blivit så rädd förut. Älskling skräm mig aldrig så igen!!♥
Vet att ni sett bilden förut men whatever, krya på dig babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0