Hemma en liten stund

2011-02-01 @ 15:49:12
Förlåt att jag inte har bloggat nåt, men jag har faktiskt helt glömt bort det. Åkte till älskling i söndags och har sovit där tills idag. Han fyllde ju 18 igår, gammal gubbe nu hehe! ;)
Haft jättemysigt hela tiden, kalas och sånt också, trevligt! Haha, hans släkt är så rolig! :)

På musiken har vi delat in oss i "band" som ska träna på en låt var, sedan ska man spela upp det för klassen osv. Känner inte att det går så bra än, men det är riktigt kul!
Är med några riktiga godingar; Amanda, Frida, Ellen, Adde och Simon. Så det blir kul hur det än slutar, men detta ska vi allt klara! ;)

Just nu sitter jag här och dunkar musik på högsta volym, love!♥
Men oj, nu måste jag duscha sen ska jag packa lite och så så drar jag till Jessi och sover där inatt. Sen imorgon blir det skola, dans och sen simma med Jessi och efter det sover jag hos henne igen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0