If i was me

2011-02-03 @ 20:51:44
Förlåt att jag inte bloggat på 17000 år men jag har inte haft tid hehe. Vaknade hos Jessi igår och gick till skolan med väärldens jävla tandvärk, jävla tänder!! Iaf, hände inte så mycket i skolan. Men efter gick jag och massa till Jessi och delade på en stor familjepizza, usch!
Sen var det dans och efter det gick jag och Jessi upp och simma 1500 meter! Vi ska börja simma varje vecka så vi blir riktigt smala till sommaren, det ni!;) Hahah..

Vi kom hem hur trötta som helst så då blev det bara att duscha och sen sova, ganska skönt att somna före 11 faktiskt!
Idag gick jag till tandläkaren, tydligen var det mina jävla visdomständer som börjar komma? Man ska egentligen få dom när man är typ 18-19.. Har så jäääävla ont, kan inte tugga eller nånting, jag dööör!!
Dom sa bara att jag skulle ta på en speciell tandkräm, vafan hjälper det mot mina hemska smärtor? Hahah.. Får nog fråga mamma om jag kan få en morfintablett om det inte går över snart..
Vi sluta vid 2 idag så då satt jag och spela kort med Alekoo till halv 4 haha. Trevligt vare iaf!
Nu ska jag äta, puss på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0