Tonight i'm fuckin' you

2011-02-12 @ 12:52:51
Hejsanhoppas alla töntar! 
Slår vad om att ingen av er är lika duktig som mig idag! Även fast jag är sjuk så håller jag på att städa hela mitt rum, och nu ska jag rensa heeeeeeela min dator och spara allt jag vill ha kvar på en extern hårddisk sen ska jag ta bort ALLT! Och sen får jag lägga in bilderna och ladda ner msn, spotify och allt sånt igen. Verkar kanske lite konstigt, men min dator är helt fucked up och en riktig jävla dataexpert sa att det tydligen skulle hjälpa så jag prövar med det!

Men nu har jag då inte tid att skriva mer, har massor att göra hehe. Mamma är borta hela helgen och imorgon när hon kommer hem ska hon fan få vara stolt över mig! ;)
Och eftersom att min lilla älskling har blitt sjuk igen så kan han inte komma ikväll :( Jag dör så mycket jag saknar han!!!! Men iaf, då har jag ju iaf ännu mer tid på mig att städa;) Så är det ju rent här på måndag för då SKA han komma!!

Puss!!
Bild från nyår, då jag fick min babe!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0