Äntligen hemma igen!

2011-01-09 @ 19:50:33
Har haft en jättebra dag! Vaknade upp brevid älsklingen Rebecka vid halv 10, inte det roligaste att gå upp så tidigt på en helg, men jag kommer aldrig kunna somna ikväll annars höhö..
Jaja iaf, vi åt frukost sen skulle vi till kyrkan vid 11 men då skulle det såklart vara vid 5 istället.. Så det var bara att åka hem och käka lite sen drog vi ju till torp!
Köpte bara hårspray och 2 skjortor, men det var ju inte så länge sen jag shoppade upp halva Alingsås heheh.. Rebecka hittade värsta snygga outfiten till mig, så nästa gång får jag köpa dom leggingsen också!

Vi åkte från torp vid halv 4 tror jag, hem till Rebecka och färga hennes hår som blev ojämnt, inte mitt fel.. (a)
Sedan drog vi direkt och hämta Loffa och åkte till kyrkan. Kom hem därifrån en stund efter 6 och duschade och åt och lite sånt och nu sitter jag här! 
Ska snart träna lite, det behövs verkligen! Sedan ska jag sova heela natten, hoppas bara jag somnar..

Puss!
Naw, hittade denna bilden nyss, tagen igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0