it's friday bitch! höhö

2011-01-21 @ 15:45:57
Kom hem från skolan för ganska så länge sen. Duschade och nu sitter jag här och sminkar mig och lyssnar på musik.
Har jätteont i huvudet så ska ut med Rebecka en stund och hoppas på att det hjälper!

Idag vaknade jag iallafall upp med den bästa killen hihi! Och skolan var väl helt okej ändå. Var hos Hanna och efter det var jag helt säker på vad jag skulle välja till gymnasiet, men sedan på so:n så pratade vi om domstolar och sånt och det lät faktiskt ganska kul så nu har jag blivit osäker igen..
Men nu måste jag blåsa håret, annars kommer det väl bli till is när jag går ut..
Lägger upp bilder sen när jag kommer hem igen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0