The amityville horror

2011-01-05 @ 01:54:25
Är hemma igen nu, ganska tråkigt men aja. Åkte till älskling ganska tidigt igår. Vi gick till hans mormor en stund sen kollade vi i lite affärer med Melinda och deras mamma, och hyrde en film också. 
Sen gick vi hem och åt och kollade på filmen som vi hyrde. Den sög haha!! Men det var ändå ganska mysigt.
Hahah, jag bara skadar Christoffer hela tiden.. Förlåt älskling!♥
Sen på kvällen hade vi lite kul med Samuel på skype, och jag lärde mig att spela wow, jag ägde!

Idag vaknade jag vid typ 1 tror jag? Vid typ 4 lagade vi mat. Haha, jag borde bli kock alltså!;)
När jag kom till Lysekil var det typ en timme kvar tills färjan skulle gå så då kom Arash och hans kusin och mötte mig, också gick vi till dom och kollade på skräckfilm, jag blev faktiskt inte så rädd!! Eller jo, Arash skrämde mig!!!!:( Men jag var iaf inte rädd efter!

Kom hem typ kvart över 10 sen snackade jag med mamma typ en timme. Hon hade vart i gbg idag och stängt mormors kista och sånt....:/

Men aja, nu ska jag cama med en rolig snubbe haha, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0