Tisdag

2011-01-11 @ 20:41:09
Har gått runt och känt mig som en zombie hela dagen hehe.
Hände inte så mycket i skolan men när vi slutade gick jag med Jessi hem så pluggade vi och pratade om allt möjligt, och sen beställde vi pizza. Sjuukt gott! 
När jag kom hem duschade jag och nu sitter jag här och nördar facebook. Och juste, om jag fattade smset från mamma rätt så måste vi betala typ 2700 för att få en ny iphone, man kunde tydligen inte skicka den på lagning för det gick inte på garantin? Fuck that!! Så nu vet jag inte hur jag ska göra. Ska jag betala 2700 att fixa den/få en ny likadan eller är det värt att köpa 4an istället? Någon som vet ifall dom är bättre/lika bra? 
Ååh, jag orkar inte detta nu!!!!

Tagen av mästerfotografen Maja Thell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0