Trött!!!

2011-01-07 @ 01:55:01
Haha, fan vilken kväll/natt igår alltså!
Gick till Arash och hans kusin vid typ 4 tror jag det var. Vi såg på en skräckfilm som inte alls var läskig, bara äcklig? Haha, jaja... sen började vi se på The Grudge 2 men sen gjorde vi lite andra saker.. Och då kom typ alla doms kusiner så då satt jag och fatta ingenting när dom snackade, haha.. Sen så kunde man inte sova på hela natten för att någon inte kunde vara stilla och sluta prata.. Så jag sov typ 5 minuter på hela natten. Kom hem vid typ halv 12 idag och däckade direkt när jag la mig, skönt! Men sen vaknade man vid 5 och det var helt mörkt ute, inte riktigt lika kul.

Imorgon kommer älskling hit och sover här, mysigt! Börjar sakna honom ganska mycket nu! Men nu ska jag vara social på msn och facebook en stund innan jag ska sova, så godnatt alla sötnosar!;)

Haha, naw vad söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0