i'm going thru it every time i'm alone

2011-07-23 @ 15:24:59
Godmorgon världen!
Vaknade runt halv 2 idag även fast jag hade tänkt att gå upp 10 för att kunna somna sen ikväll eftersom vi åker till sthlm tidigt imorgon. Jag vet inte varför men jag kunde verkligen inte somna igår, somnade runt 6 och vaknade en halvtimme senare av att pappa satte på kranen för att dricka.. Så då låg jag vaken någon timme till.. 

Jaja, idag skulle jag ju egentligen vara med paula, men vet inte riktigt hur det blir med det. Känner mig fortfarande inte helt på topp än och man vill ju inte vara sjuk när man ska åka iväg, eller hur ?
Jag måste hinna packa idag också eftersom vi åker så tidigt.
Ska iallafall ringa henne snart så får vi se hur det blir med det.
Skriver senare när jag vet hur det blir, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0