jag har blivit en hora :)

2011-07-23 @ 03:58:30
Asså jag blir så trött på sånna här folk. Dom tror typ att dom är bättre än alla andra och vet så himla mycket när dom egentligen inte har nån aning om vafan dom pratar om.
Jag har sagt detta en väldans massa gånger men jag kan lika gärna säga det igen. Jag är ingen hora! Har ni svårt att fatta vad dom orden betyder? Seriöst, skaffa er ett liv istället för att sitta och klaga på mitt och anklaga mig för saker jag inte gjort/är! 
Jag tar inte åt mig ett dugg om det är det ni vill, helt ärligt sitter jag och skrattar åt er. Det är bara så jävla omoget så det finns inte.
Jag har aldrig tagit betalt för sex så hur skulle jag kunna vara en hora då? Lär er vad ordet betyder innan ni säger det. Även om jag hade haft sex med 100 killar hade jag inte varit en hora så länge jag inte hade tagit betalt för det. Ni får tro och säga vad ni vill, men det är bara onödigt eftersom jag inte bryr mig över huvudtaget!
Nu sitter ni säkert och tänker typ "om du inte bryr dig om det varför skriver du om det då..?" eller något sånt, och det är bara för att just denna gången kändes det ändå lite halvläskigt eftersom jag inte har nån aning vem killen är (fejkfacebook som försvann lika snabbt som den kom upp, med chrille som visningsbild haha..) och han visste typ hela mitt liv. Antagligen läser denna killen/tjejen detta, men då får han väl göra det då. Och om du läser detta vill jag bara säga - hoppas du hade riktigt kul när du skrev detta, det hade iaf jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0