my life is a movie and you just TiVo

2011-07-23 @ 00:14:53
Sitter och kollar igenom hela mitt arkiv på denna bloggen just nu, och herregud asså! Det är ju fan pinsamt att bara kolla tillbaka på det.. Vad töntig jag var! Hahahaha...
Det enda jag skrev va typ att jag skulle borsta tänderna, att jag va sjuk 24/7 och tjata om alla nya killar som jag "älskade" på 2 dagar.. Shit, hur mycket kan man ändras på ett år egentligen? :o
Sånt ska det iallafall inte komma upp här längre, det lovar jag!

Just nu har jag verkligen ingenting att göra, sitter och typ kör sanning eller konsekvens med mantas på facebook, rolig kille dedär! 
Funderar på om jag ska spela lite sims som jag gjort typ dygnet runt dom senaste 3 dagarna. Lite pinsamt dedär med men jaja, jag vågar stå för det iaf!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0