Haha Mella, så go! Ganska kul kväll/dag. F...

2011-03-18 @ 23:45:04

img_6218 (MMS)

Haha Mella, så go! Ganska kul kväll/dag. Först skolan, käka bröd med sås med Paula, gott! Efter skolan gick jag till iv och spela kort med Alekoo, Christie och nån från soc, rätt kul! Efter typ en timme gick vi hem till Alekoo och börja kolla på bad boys 2 men efter några minuter gick vi och mötte Elin sen såg vi på hela filmen. En stund efter den var slut gick vi och mötte Alekoos brorsa, kommer inte ihåg va han heter men sen gick vi iaf och käka pizza sen drog vi till jeanpierre tror jag det stavas. Efter en stund kom Danilo också. Men jag och Elin drog rätt tidigt tyvärr. Vi drog iaf hem till mig och bada en stund, så jävla skönt! Nu ligger vi och kollar på Beck. Men ska se på filmen nu, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0