Helgen!

2011-03-06 @ 21:10:56
Har ju typ inte bloggat nåt hela helgen men ska berätta varför nu.
Gick hem tidigare i fredags för jag mådde inte alls bra. Skulle egentligen träffa några men va hemma och sov istället.. Så min fredag sög!

Men det gör inget, för lördagen gjorde mitt liv värt att leva. Asså, om jag skulle dö nu skulle jag iaf dö lycklig!
Tog bussen till gbg med Sofia och gick runt på nordstan och åt och lite sånt. Sen åkte vi till Draken. En bio alltså hehe. Kom in och satte oss och typ skaka så glada vi var haha. Och seeen, då kom han! Hade typ fortfarande inte fattat det hahah. Shan Atci
Han var så jävla grym!

Efteråt gick vi upp på scenen och jag stog brevid honom och var när honom i typ 4 minuter haha!! Stog och skaka som fan, höll nästan på att svimma!

Sen gick vi iaf och köpte dricka, och sen gick vi tillbaka och skulle vänta tills Sofias faster skulle komma och hämta oss. Och vilka går vi inte förbi på väg tillbaka? Shan, hans manager och 2 andra! Självklart börjar vi ju prata med dom och står där och pratar med dom typ 2 minuter och får en kram! Hatar dock mig själv just nu eftersom jag glömde säga till Sofia att ta kort.. Både min iphone och kamera hade dött..
Alltså det var så sjukt kul!

Idag har vi bara spelat wii och gått lite på nordstan och fikat.
Några bilder från igår, enjoy!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0