Torsdag

2011-03-03 @ 21:30:23
Gillar inte torsdagar i skolan. Det endra bra var väl svenskan med Samuel, så jävla snygg!
Gammalt nationellt biologiprov och lite sånt också, och på tekniken är man ju såå smart! Vi höll på att koppla massa sladdar så skulle jag skruva loss en sak och vad händer inte då.. Typ kommer fel eller nåt så man får den rakt i handen en cm in så nu har man ett stort jack i handen som gör sjukt ont, smart!
Jaja ska inte klaga får väl skylla mig själv :)

Satte precis i linserna igen så nu ser man igen för första gången på 3 veckor! Man får ju inte ha dom när man är sjuk..
Ska snart lägga mig i sängen och smsa nu, ha det bäst!:)

Jag saknar detta!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0