chillin'

2011-11-27 @ 00:46:28
asså åååh, fml just nu!!!
har verkligen ingenting att göra efter en dag med massa flyttande osv så jag tänkte lägga upp massa bilder på allt möjligt just nu.
problemet är bara att bilderna ligger på kameran som jag antagligen har lyckats packa ner i någon jävlaa låda :(

men jag fattar inte varför jag har gjort det.. FUCK!!


hahha, jäävlar vilka problem jag har alltså....!
ligger iaf i sängen nu och är helt slut, förstår inte hur jag kan vara så trött egentligen när jag sov till typ 11 och sen har jag bara packat/flyttat lådor och hälsat på några kusiner..
det börjar iaf märkas på riktigt nu att vi faktiskt ska flytta, huset blir bara mer och mer tomt för varje dag som går och jag funderar mer och mer på allt nytt jag ska få. eftersom jag slängt ut hälften av allting som fanns i mitt rum.. heheh.

nej nu ska jag vara social med mina störda vänner over att dh! hörs, peace bre!
ååh snälla, någon ta mig tillbaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0