nattinatti

2011-11-07 @ 23:02:22
ligger i sängen nu och tänkte faktiskt försöka sova. sov nästan ingenting inatt eftersom att tjockisen typ först putta ut mig och sen låg på mig så det blev hur varmt som helst, och lilla klena jag klarar typ inte av att putta bort honom :$
men innan vi trängdes i hans mysiga säng åkte vi runt med pontus några timmar, rätt så kul ändå förutom att den lilla irriterande pawel eller hur det stavas ska vara så jävla jobbig och ingen hjälper mig, buhuu!!

känner mig gaanska fet idag, åt på donken 2 gånger på mindre än en timme ?!!?! okej, dela på chicken nuggets med elin inne i stan först sen tog vi bussen till torp och köpte glass också men ändå. men man kan ju inte låta bli när det är så gott!
sen åkte vi till lysekil och där träffade vi putte och kenny som vi var med ett tag, roliga killar detdär. gillar att putte är så blyg att man bara behöver kolla på han för att han ska börja le sådär blygt hahahah, sött :)
och tack för att ni hämta plåster till mig på sjukhuset ;) xd hahahaha..
nej, nu ska jag försöka sova med min hemska värk i magen, natti :)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0