dag 1

2011-10-24 @ 22:50:37
börjar köra på listan direkt i brist på annat att göra, enjoy!

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig
bilden är från i somras, kommer ihåg en speciell dag som jag hade samma shorts, dagen då jag och brian föll för varann (a)

1. jag är otroligt rädd för i princip allt från ormar till clowner, och hemska skräckfilmer som sätter sina spår i hjärnan..
2. trots att det är pinsamt att erkänna brukar jag låta tvn stå på i mitt rum för att jag är för rädd för att sova annars, och ännu pinsamare är senast för en vecka sen gick jag in och la mig brevid mamma istället..
3. jag har typ små tvångstankar, jag måste göra allt lika många gånger mer höger och vänster annars känns det helt fel.
4. jag har lätt att börja gilla en kille, men jag har otroligt svårt att verkligen älska någon.
5. jag känner mig naken utan min mobil och hörlurar.
6. jag är egentligen väldigt blyg men jag låtsas som att jag inte alls är det.
7. jag har sömnproblem.
8. mina vänner betyder otroligt mycket för mig.
9. jag älskar att dansa.
10. jag kommer inte på någon mer sanning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0