ensam :(

2011-10-16 @ 23:34:20
ligger i sängen nu och chillar och pratar i telefon med brian som jag har spenderat i stort sätt hela helgen med, underbart! träffade även rebecka igår som jag inte träffat på länge, jävlar vad fort jag saknar henne asså!
förlåt för den dåliga uppdateringen men jag hoppas ni förstår. 
ska snart sova eftersom jag ska upp så sjuuuukt tidigt imorgon så det finns nästan inte, usch!
längtar faktiskt lite tills vi flyttar, men bara på grund av att jag kan sova en timme längre på morgonen. problemet är bara att jag vet att jag kommer vara upp minst en timme till varje kväll haha....
uppdaterar imorgon, puss!

fattar inte varför en så snygg kille gömmer sig när man ska ta kort på'n :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0